ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

Biografija kandidata za načelnika i dokumenti


Građanska akcija Lumbarde
Kandidat za načelnika
Joža Žmikić



BIOGRAFIJA



Rođen sam u Dubrovniku 1966. godine. Potječem iz obitelji oca pomorca i majke službenice.
Osnovnu školu zavrsio sam u Orebiću. Prve dvije godine srednje škole išao sam u Korčuli, a
treću i četvrtu godinu srednje vojne škole u Zagrebu.
Školovanje sam nastavio na Vojnoj Akademiji Kopnene vojske u Beogradu i Sarajevu.
1988. godine stekao sam diplomu (VSS) i zvanje časnika intendantske službe.
U aktivnoj vojnoj službi proveo sam dvije godine te prije početka rata prekinuo istu i
vratio se doma. Od tada imam stalno prebivalište u Lumbardi.
Od 1990. do 1997. radio sam kao poslovođa samoposluge. Godine nakon toga okušao sam se
kao pomorac i kao građevinar. Dugi period sam nezaposlen, nipošto besposlen.
Oženjen sam i roditelj sinovima (10, 23) i kćeri (27).
Sudionik sam Domovinskog rata i Hrvatski branitelj. Nisam kažnjavan i protiv mene se ne vodi nikakav postupak. Politički sam angažiran u vrijeme stvaranja GAL-a.








Nema komentara:

Objavi komentar